Bilangan Pengunjung

Saturday 21 May 2011

Anugerah dan Pengiktirafan

Ternyata, peluang perniagaan keemasan ZHULIAN adalah sebuah pengalaman yang kukuh, praktikal, mendatangkan kepuasan serta berhasil untuk mereka yang berani berjaya dan mencapai kecemerlangan. Di bawah PELAN PERNIAGAAN KEEMASAN ZHULIAN, Syarikat mementingkan sumbangan dan pencapaian luar biasa para Pengedarnya yang baru kenaikan pangkat serta para Pemimpin cemerlang yang menunjukkan sifat dan kualiti luar biasa menakjubkan. Dengan objektif menjadikan para pencapai kecemerlangan ini sebagai model contoh dan lambang inspirasi untuk diteladani, Syarikat memberikan pengiktirafan ke atas kejayaan-kejayaan mereka dengan menyampaikan Sijil-sijil Pencapaian, plak-plak, trofi-trofi dan pin-pin kolar yang direka khas serta anugerah-anugerah lainnya di dalam upacara penyampaian anugerah khas di konvensyen regional atau konvensyen kebangsaan.

Syarikat akan menyertakan pengumuman senarai nama para Pengedar yang dinaikkan pangkat atau mesej-mesej motivasi daripada para Pemimpin yang baru dinaikkan pangkat sebagai penghargaan ke atas pencapaian mereka yang membanggakan, di dalam majalah berita ZHULIAN Scope. Majalah ini akan dihantar melalui pos kepada semua Pengedar aktif dan boleh juga dibaca atau dimuat-turun melalui laman web rasmi Syarikat. .

0 comments:

Post a Comment

:: PENAFIAN ::

Laman blog ini bukanlah laman rasmi Zhulian. Laman Blog ini adalah laman peribadi bertujuan mempromosi dan memberi pengetahuan kepada orang ramai tentang peluang untuk sihat disamping menjana pendapatan bersama Zhulian. Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya anda mengalami kerugian atau apa sahaja akibat penggunaan info atau aplikasi dalam laman ini. Untuk maklumat lanjut dan kepastian info tersebut sila layari laman web rasmi Zhulian. Walaubagaimanapun ada beberapa menu link terus ke laman web Zhulian khususnya berkaitan fakta seperti profile syarikat dan produk syarikat. Harap Maklum.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More