Bilangan Pengunjung

Saturday 21 May 2011

Bagaimana Bermula...?

Langkah pertama ke arah masa depan yang lebih cerah...
Sebagai Pengedar ZHULIAN, anda akan dapat menikmati peluang tidak terhad untuk gaya hidup berkeistimewaan yang tiada taranya serta masa depan yang lebih cerah lagi berganjaran untuk anda dan insan-insan yang disayangi! 

Di sini adalah ringkasan bagaimana anda boleh menjadi Pengedar ZHULIAN.

1. Untuk mendaftar sebagai Pengedar ZHULIAN, anda mestilah berwarganegara Malaysia, sekurang-kurangnya berusia 18 tahun dan ke atas, dan mestilah ditaja oleh Pengedar ZHULIAN yang masih aktif. Anda perlu mengisi butiran yang perlu di dalam Borang Permohonan Hak Pengedaran yang boleh diperolehi dari mana-mana Agensi ZHULIAN atau penaja anda
   
2. 2. Semasa menyerahkan Borang Permohonan Hak Pengedaran yang lengkap diisi, anda perlu membayar yuran pendaftaran sebanyak RM68.00 bagi Malaysia Barat dan RM74.00 bagi Malaysia Timur, kepada Agensi bertauliah. Agensi bertauliah akan mengeluarkan resit sementara yang tertera nombor TRN (Nombor Pendaftaran Sementara) anda yang boleh digunakan untuk membuat pembelian mana-mana produk ZHULIAN di Agensi. Kit Perniagaan ZHULIAN baru akan turut diberikan oleh Agensi bertauliah kepada anda.
   
3. Agensi bertauliah akan menghantar pemohonan anda secara 'online' ke Ibu Pejabat Antarabangsa ZHULIAN di mana semua pemohonan hak pengedaran akan diproses. Anda akan menerima Kad Kebenaran Pengedaran yang tertera DRN (Nombor Pendaftaran Pengedar), yang akan dihantar melalui pos dalam tempoh EMPAT BELAS (14) hari jika pemohonan anda berjaya. Kad Kebenaran ini membenarkan anda terlibat secara aktif di dalam Perniagaan ZHULIAN dengan berkongsi peluang bersama keluarga, sanak-saudara, rakan dan taulan.
   
Faedah-faedah yang selayaknya buat anda bergantung kepada komitmen dan prestasi anda melalui penjualan produk ZHULIAN dan menduplikasi usaha anda kepada downline berdasarkan Prinsip 3S (Selling – Menjual, Sponsoring – Menaja dan Service – Perkhidmatan) serta tertakluk kepada prosedur, syarat dan peraturan Syarikat seperti yang termaktub di dalam Panduan Perniagaan Keemasan ZHULIAN. Memahami tanggungjawab anda adalah sama pentingnya denagn memahami hak anda sebagai Pengedar demi mencapai kejayaan dalam perniagaan ini. ZHULIAN menggalakkan dan mengingatkan semua Pengedar agar:
  • Membaca, menahami dan mematuhi semua syarat dan peraturan PANDUAN PERNIAGAAN KEEMASAN ZHULIAN.
  • Mencapai PV Peribadi sekurang-kurangnya 300 bagi menikmati faedah dan insentif seperti yang termaktub di dalam PELAN PERNIAGAAN KEEMASAN ZHULIAN.
  • Memastikan hak pengedaran anda sah. Hak pengedaran anda sah untuk 12 bulan sahaja. Sila rujuk SYARAT 3 di dalam Syarat dan Peraturan Pengedar untuk prosedur pembaharuan.
  • • Memastikan anda mendapat Cash Bill / Cash Sale yang berkenaan dan sah untuk setiap transaksi yang dibuat di agensi kerana hanya dokumen cetakan komputer ADS dianggap sebagai dokumen rasmi yang menjadi bukti transaksi. Syarikat tidak akan melayan sebarang rungutan berkaitan kehilangan data atau jualan yang tidak direkod tanpa dokumen rasmi sebagai bukti.
Sumber : Laman web Zhulian

0 comments:

Post a Comment

:: PENAFIAN ::

Laman blog ini bukanlah laman rasmi Zhulian. Laman Blog ini adalah laman peribadi bertujuan mempromosi dan memberi pengetahuan kepada orang ramai tentang peluang untuk sihat disamping menjana pendapatan bersama Zhulian. Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya anda mengalami kerugian atau apa sahaja akibat penggunaan info atau aplikasi dalam laman ini. Untuk maklumat lanjut dan kepastian info tersebut sila layari laman web rasmi Zhulian. Walaubagaimanapun ada beberapa menu link terus ke laman web Zhulian khususnya berkaitan fakta seperti profile syarikat dan produk syarikat. Harap Maklum.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More