Bilangan Pengunjung

Saturday 21 May 2011

Siapa si Zhulian?

Melambangkan pertumbuhan pesat dan keupayaan menjangkaui batasan!

Nama ZHULIAN berasal daripada tulisan Cina Sù , yang bermaksud tumbuh pesat (Sù 速) dan berpandangan jauh . Dengan gabungan dua tulisan bertuah ini, jelas sekali nama ZHULIAN mencerminkan kapasiti dan potensi Syarikat untuk berkembang dengan pantas dan meluas bagi pertumbuhan dan perkembangan keseluruhannya

Warna hijau dipilih sebagai warna bagi logo korporat kerana hijau mewakili pertumbuhan alam semula jadi dan elemen-elemennya (pokok, tumbuhan, bunga, dll) lantas menggambarkan kejayaan Syarikat yang pantas di dalam setiap perkara yang dilaksanakannya.

0 comments:

Post a Comment

:: PENAFIAN ::

Laman blog ini bukanlah laman rasmi Zhulian. Laman Blog ini adalah laman peribadi bertujuan mempromosi dan memberi pengetahuan kepada orang ramai tentang peluang untuk sihat disamping menjana pendapatan bersama Zhulian. Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya anda mengalami kerugian atau apa sahaja akibat penggunaan info atau aplikasi dalam laman ini. Untuk maklumat lanjut dan kepastian info tersebut sila layari laman web rasmi Zhulian. Walaubagaimanapun ada beberapa menu link terus ke laman web Zhulian khususnya berkaitan fakta seperti profile syarikat dan produk syarikat. Harap Maklum.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More