Bilangan Pengunjung

Saturday 21 May 2011

Ulasan Produk : BEYOND FOOD JUNCTION

BJ5601 - BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT

BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT adalah satu sistem canggih yang berkuasa merawat makanan mentah dan peralatan harian anda melalui penggunaan aliran terkawal molekul ozon. Ia mempunyai kegunaan versatil yang membersih, meneutralkan, menulenkan dan menyahtoksik menggunakan tindakan kuasa ozon agar anda sekeluarga dapat menikmati makanan dan kehidupan yang lebih baik.
 
Kegunaan Versatil

Kuasa Ozon


Dengan menggunakan BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT yang memiliki pelbagai ciri-ciri unik, anda dapat memastikan racun perosak, racun serangga, pengawet, antibiotik, dll pada bahan mentah yang akan dimasak telah disingkirkan. Bahkan patogen yang hadir pada peralatan dapur, sudu, garfu juga dapat direncatkan terlebih dahulu sebelum digunakan. Alangkah leganya kerana kini anda bukan sahaja dapat menghidangkan makanan yang lazat buat seisi keluarga bahkan anda lebih yakin kerana makanan tersebut adalah bersih dan menyihatkan! BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFYING UNIT didatangkan dengan jaminan produk 1 tahun.
 
Ciri-ciri Unik Produk

1 Tahun Jaminan


Sumber : Laman Web Rasmi Zhulian

0 comments:

Post a Comment

:: PENAFIAN ::

Laman blog ini bukanlah laman rasmi Zhulian. Laman Blog ini adalah laman peribadi bertujuan mempromosi dan memberi pengetahuan kepada orang ramai tentang peluang untuk sihat disamping menjana pendapatan bersama Zhulian. Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya anda mengalami kerugian atau apa sahaja akibat penggunaan info atau aplikasi dalam laman ini. Untuk maklumat lanjut dan kepastian info tersebut sila layari laman web rasmi Zhulian. Walaubagaimanapun ada beberapa menu link terus ke laman web Zhulian khususnya berkaitan fakta seperti profile syarikat dan produk syarikat. Harap Maklum.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More