Bilangan Pengunjung

Saturday 21 May 2011

Faedah Sebagai Usahawan

Anda boleh mendapat faedah yang diberikan melalui Pelan Perniagaan Keemasan yang adil, saksama dan berganjaran!

Pelan Perniagaan Keemasan ZHULIAN adalah pelan yang dinamik lagi terbukti, yang membentuk asas kepada pencapaian para Pengedar kami. Pelan Perniagaan Keemasan ZHULIAN adalah model perniagaan yang berorientasikan manusia dengan peluang yang tidak terhad. Ia bertindak balas terhadap cabaran dan keperluan kontemporari, sambil mengekalkan kebaikan tidak ternilai ganjaran yang adil, saksama dan ganjaran selayaknya. Pelbagai ganjaran berbentuk kereta mewah, bonus wang dan martabat kepimpinan adalah gambaran perubahan yang diimpikan bagi membantu menjadikan masyarakat kita tempat yang lebih baik untuk kehidupan demi pemahaman dan keharmonian yang jauh lebih baik. 

PAKEJ INSENTIF KEEMASAN ZHULIAN 

Melalui Pelan Perniagaan Keemasan ZHULIAN yang dihasil teliti, sebahagian besar keuntungan perniagaan ini disalurkan kepada para Pengedar yang berhak. Setiap Pengedar akan diberi ganjaran selayaknya dalam bentuk bonus, tabung dan insentif lain seperti berikut:-
  • BONUS PENCAPAIAN (PB)
  • BONUS PENCAPAIAN KUMPULAN PERIBADI (PGAB)
  • BONUS PERKEMBANGAN KEPIMPINAN (LDB)
  • BONUS PENCAPAIAN DIAMOND (DAB)
  • TABUNG KERETA (CF)
  • BONUS EKSKLUSIF DIAMOND (DEB)
  • FORUM ANTARABANGSA DIAMOND
  • BONUS KECEMERLANGAN ROYAL 
Sumber 

0 comments:

Post a Comment

:: PENAFIAN ::

Laman blog ini bukanlah laman rasmi Zhulian. Laman Blog ini adalah laman peribadi bertujuan mempromosi dan memberi pengetahuan kepada orang ramai tentang peluang untuk sihat disamping menjana pendapatan bersama Zhulian. Pihak kami tidak bertanggungjawab sekiranya anda mengalami kerugian atau apa sahaja akibat penggunaan info atau aplikasi dalam laman ini. Untuk maklumat lanjut dan kepastian info tersebut sila layari laman web rasmi Zhulian. Walaubagaimanapun ada beberapa menu link terus ke laman web Zhulian khususnya berkaitan fakta seperti profile syarikat dan produk syarikat. Harap Maklum.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More